sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Pöytää mä metsästän

Eilen myöhään illalla tein uuden blogin, jossa hahmoni Lisa kirjoittaa päiväkirjaa elämästään Jorvikissa ja siellä kerrotaan myös hänen menneisyydestä lisää yksityiskohtaisemmin.

Tänään muokkasin ulkoasua ja mallia ja nyt olisi tarkoitus lisätä banneri. Ajattelin istua pöydän ääressä ja tehdä jonkun toiminnon, joka ehkä sopisi kaikista parhaiten siihen, että hänellä olisi kynä kädessä. Mutta mistään ei löydy sopivaa pöytää jonka ääreen istua!
Mihinkään kahvilaan ei pysty mennä istumaan ainakaan niissä missä olen jo käynyt kokeilemassa.
Lisäksi olen tällä hetkellä lomalla erämaassa, jossa netti pätkii vähä väliä ja jatkuvasti joutuu kirjautua sisälle.
Jos en löydä mistään hyvää paikkaa pöydän ääressä mun on joko istuttava huonossa paikassa tai istua ikäänkuin kirja sylissä.

Olen myös käynyt muillakin hahmoillani ottamassa vähän kuvia, että saisin toiset hahmoni sivun päivitettyä ajan tasalle. Ja minulla olisi vielä yksi hahmo, mutta en muista sen sähkäriä. :D
Ja viimeinkin päivitin myös hevoset osion.

Mun toinen hahmoni Amelie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti