maanantai 20. lokakuuta 2014

Loppuviikon sähellykset

Tästä tulee jonkinlainen kuvapostaus tällä kertaa.  Eikä ole mitään sen erikoisempaa kirjoitettavaa.
Loppuviikko meni tehtäviä tehdessä Clarella ja Bellalla. 



Odottakaa minua!

Hei! Törkeetä!

Sahaan omaa hevosta vaan tässä...

Huomasin lokin jolla on näköjään aika pitkä kaula

Jeesus? XD
 Pääsin kämpille joskus klo puol 11 yöllä ja sain kämppääni kummitädiltäni 5 kasvia, jotka ovat nyt olohuoneessa ja makuuhuoneessani. Menin SSO:hon kahdella koneella ja pyysin toisia hahmojani kaveriksi. On muuten kamalan vaikeata ohjata samaan aikaan kaksi hevosta ja tehdä tehtäviä.
Arabella ja Claire

Outoo nähdä Lisa toisena henkilönä

Amelie poninsa kanssa liikkeellä




Sunnuntaina eli eilen olin ensin Clarella ja tein tehtävät seuraavaksi kun otin Bellan olin jo Moorissa ja olin menossa tekemään ratoja kunnes huomasin serkkuni kauppojen luona tein äkkipysähdyksen ja käänyin takaisin ja pyysin kaveriksi. Serkku huomasi saavansa kamupyynön ja tultuani vierellä hän luuli minun katsovan varusteita ja myöhemmin tajusi minun lähettäväni pyynön muttei tienyt, että se oli minä kunnes katsoi kuka lähetti pyynön.

Siinä sitten hetken ajan puhuttiin ja päätin salakavalasti avata toisen koneen ja mennä Ameliella, koska Claire on jarlassa enkä halunnut sitä ottaa sieltä, koska tehtävät. Pyysin sit Ameliella serkun kaveriksi ja taas puhuttiin, kunnes tuli puheeksi kypäristä jotka hän ja Bella piti päässään.
Kävin sitten Ameliellekin hankkimassa samanlaisen moorin kaupasta ja siinä sitä oltiin.
Kypäräkerho

Myöhemmin Bellalla olin vapauttamassa Lindaa, kunnes netti katkesi. Päästyäni takas peliin olin lukittuna Linda seurana. XD Tuli vitsailtua serkulle, että kukaan ei tiedä missä olen, koska olen Lindan kanssa lukittuna linnaan. :D
Harmi ettei minulla ollut fraps päällä. DX


Psst... Olen kuullut vähän enemmän uudesta alueesta joka aukenee nyt lähiaikoina. Se ei ole välttämättä harvestissa vaan valedalessa siellä ylhäällä lähellä vesiputousta lumisilla mailla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti