tiistai 21. lokakuuta 2014

Antakaa minun kaikki kestää

Ajattelin tehä tänään jonkinlaisen postauksen taas. Ja huomenna lisään TAAS uuden postauksen ja kerron uudistuksista SSO:ssa.

Mutta kuitenkin alan pikkuhiljaa kyllästyä tekemään Clarella ja Bellalla tehtäviä. Mutta koska ostin kummallekin Star Riderin niin pakko tehdä ainakin ne, jotka kestää vähän pidempään, kuin mitä päivässä valmiiksi tehtävät. Ja sain Lemonin tasolle 15 eilen.

Aaretta mä metsästän :D

Hmm.. Lisalle uus hevonen XD
 Kirjautuessani Clarella huomasin jälkikäteen chatissä kysyvän minulta olenko suomalainen. Onneksi on nyt toi Inspektaus niin pyysin kaveriksi ka kysyin oliko suomalainen niin oli. Sitten hän kysyi minulta haluaisinko liittyä hänen klubiin, joten suostuin ja kerroin ettei Claire ole minun varsinainen tyyppi ja näkyy harvoin pelissä.

Mutta tässä nyt paljastus minkä kerron yhdestä suomalaispelaajasta sanotaan häntä nyt vaikka Ihmiseksi.
Olin Wineryssä ja tämä Ihminen tuli kysymään minulta olenko suomalainen. Ja varsinainen asia hänellä oli tiedänkö missä on Shadows Hills. Joten johdatin hänet sinne ja ajattelin tämän olevan hyvä tyyppi joten pyysin kamuksi. Myöhemmin rupesimme sitten puhumaan.

Hän kysyi miten hän ei voi pyytää kaveriksi
...
Hän oli jo mun kamu!! Toinen tapaus Ihmisen kanssa oli, että mentiin Pintassa ryhmäkisa. Minulla oli Lemon tasolla 6 ja hänellä andu tasolla 9. Johdin koko kisan ajan ja Ihminen koko ajan sanoi minä voitan sinut, voitan sinut. Öö... Et muuten voita koska olen jo Pintan sillalla ja sinä olet vasta siellä missä tullaan alhaalta mäen päälle. Päästyäni maaliin se vielä puhui voittavansa minut... HALOO!!
Ja nyt tämän muistan parhaiten: puhuimme niitä näitä kunnes tuli puheeksi rata ja kisa ja lautta ja laiva.
Hän oli hieman sillain haahaa minulla on jännä murre... Öö mitä sinä oikein ajattelit?

Sanon siin kisoja radoiksi, koska yleensä ratsastajat eivät lähde samaan aikaan lähtöviivalta ja milloin kukakin tekee sen. Ja lautta on lautta jolla kuskataan vain tavaroita yms. ja laivalla kulkee pääsääntöisesti ihmisiä.
Lopulta poistin Ihmisen kamuistani, koska en jaksanut enää sen juttuja.

Mutta oltaessani vielä Clarella tänään huomasin Ihmisen kirjautuvan sisään ja ajattelin hetkonen... SE ON SE! Onneksi en ollut Lisalla, koska ei sitä tiedä vaikka se olisi tunnistanut nimeni klubin jäsenten listassa.
Puhuin jopa hänen kanssaan mutten sanonut mitään olevani oikeasti Lisa. X)
Oli kamalaa olla samassa klubissa samaan aikaan kirjautuneena ja muutenkin hänen kanssa.
 Koulun jälkeen rupesi taas ärsyttämään noista yläasteen kakaroista, jotka sattumalta pääsevät samaan aikaan koulusta kun mä oon sen koulun kohdalla liikkeellä pyörällä. Siis ne ei osaa muuta tehdä kuin vallata se koko jalkakäytävä tai heilumalla puolelta toiselle niin, että meinaan törmätä sen sohiessa siinä. Toinen on, että ne näkevät minun tulevan alamäkeä, muuta eivät väisty vasta kun huudatan jarrujani niin sitten voi väistyä!! Ja näitä tapauksia riittää pilvin pimein.

Viimeisin mikä tapahtu tänään oli, että tulen alamäkeä käännyn tien yli oikealle jalkakäytävälle ja nään jonkun ajavan pyörää hitaasti tyypin katselemassa puita. Ja sitten kun se näkee minut että tulen päin koska en halunnut väistää, koska se näytti menevän sitten samaan suuntaan ja lopulta sillä pienellä nopeudella se yrittää väistää minua kun tulen ojan puolelta se tyyppi sitten siinä kiroaa. No minä kirosin itsekseni vielä mitäs ei seuraa liikennettä ja katselee vain puita!
Haluan jo tänne!
Ja näin lopuksi kommentoin ihmisistä, jotka haluavat koko ajan nähdä Meren (2xMerezone on YouTube kanavan nimi ja SSO:ssa henkilönä Caitlin Silvernight) ja kommentoi siitä, että näki Meren...
Siis mitä sitten!? Mitä sillä tiedolla tekee?! Minäkin olen nähnyt Meren monta kertaa onlinessa, enkä ole hehkuttanut sitä muille pelaajille.

Ja sitä paitsi Merekään ei varmasti halua kauheaa fanilaumaa ympärilleen kun pelaa. Joten jos olet yksi näistä, joka huutelee kaikille ja hehkuttaan niin miettikää vähän haluaisitteko myös jonkun ihmetyypin sanovan missäpäin menet ja joku koko ajan pyytää päästä klubiin tai kaveriksi. Pyydän anteeksi mun kommentti näistä ihmisistä nyt heti, jotka lukivat tämän postauksen lopun.
Joo ja se varmaan tosiaa kiinnostaa kaikkia olevani muutamassa Meren videossa esiintymässä taustalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti