torstai 30. lokakuuta 2014

Haluan vaatteita en ruokaa! Ja aaveet syövät porkkanoita

Tässä tämä postaus minkä lupasin eilen. Tähän tulee myös aika paljon kuvia mitä postauksessani: Paaaaaljon kuvia   
Eli siis eilen pääsi vasta noin klo 17.30 pelaamaan. Ja suunilleen tunnin tappelin koneiden kanssa, kun yritin pelata. Ensin musta läppärini ei oikein jaksanut pyörittää peliä vaan koko ajan pätki kamalasti. Sinisessä koneessa oli vikana, että sisäänkirjautuminen kestää välillä niin kamalan kauan. Ja sitten kun pääsen sillä peliin niin kaikki muut pelaajat pysyvät paikoillaan ja kohta tulee ilmoitus netti virheestä....
Loputa luovutan sinisen koneen suhteen ja päätin mennä mustalla ja muutin hieman grafiikoita, mutta koko tämän ajankin mulle tuli koko ajan fatal error ja mulla meinas monta kertaa mennä hermot ja mieli nakata koneet parvekkeen yli.

Raven ota omena

En tiedä miks otin tämän kuvan...

Uusi hirviö: Hevostyttö




Pelotellaan tallissa olevia



Serkkuni kanssa yritimme etsiä lisää aaveita moorin alueelta eikä löydetty muita kuin 3, mutta myöhemmin löysin sen neljännen. Vera sekkuni kanssa osallistuimme Moorin champpiin, jossa minulla pätki taas ihan kamalasti ja olin lopulta viimeinen, mutten päässyt maaliin ja minulle tuli fatal... Vera pääsi sijalle 8. 

Pääsin myös juttelemaan ekaa kertaa toisen serkkuni kanssa, jonka sähkärin vahvistin. Hänenkin kanssa etsimme aaveita ja menimme Pintan rannalle. Pian hänen oli pakko mennä, ei kaun kerennyt olla Onlinessa.


Tällä hetkellä olen löytänyt aaveita yhteensä 20/27. Tänään ennen kirjoittamista löysin sen kahdenkymmenen. Ärsyttää kun haluan saada vaatteita enkä mitään ruokaa mitä ei oikein tee mitään, eikä kaapiinkaan saa hevosten ruokaa tai näitä hahmolle ruokia.
Se tunne kun kuulee aaveen ja katsoo ympärilleen ja ääni häviää. Ja se kun näkee aaveen kun ratsastaa ohi yrittää mennä perään niin se vaan viilettää nopeasti edellä.
Alempana on lisää kuvia aaveiden metsästämisestäni ja muuta mitä samalla kuvasin.

Nöy. Täällä ei ole aaveita

Täällähän sinä

Hei kamera on täällä!

NOUU!!!

Hei tää näyttää hienommalta puiden kanssa

Mun lempimaski!

Mitä kauppias tekee hylätyn tallin takana

Kanoillakin on oma kurpitsa

Varokaa kurpitsoja ruusupensaissa

Jarlas näyttäis olevan enemmän kurpitsoja mitä muissa paikoissa


Porkkanan syöjät

Lopuksi olen Youtubeen lisännyt videon kurpitsajahdista. En käsitä miten kauan tämänkin kanssa meni tallentaminen koneelle ja julkaiseminen nettiin.
Mutta nyt menen etsimään lisää aaveita ja lisään varmaankin sitten noidan ja keijun asut seuraavaan postaukseen.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti