maanantai 13. lokakuuta 2014

Lisää postausta alle vuorokaudessa

Nyt olen jostakin syystä alkanut innostua kirjoittamaan koko ajan postauksia.
Innostuin nyt käymään mun toisillakin hahmoillani ja vahvistin niiden sähkärin. Ja päätin ostaa kahel eurol 10 päivän Star Riderin hahmolle Arabella Opalgarden.
Suunnilleen olen ollut koko päivän Arabellalla tekemässä tehtäviä ja etsinyt kaikki mahdolliset tähdet. Aluksi Arabella oli 4 tasolla kun hankin Star Riderin ja sen takia en päässyt heti oppimaan hyppäämään, joka oli ihan kamalaa! Pääsin taas korjaamaan Harvestiin menevällä siltaa ja pääsin taas käyttämään moottorisahaa. Tehtyäni sen päivän osalta kaikki tehtävät päätin nukkua yön moorissa ja jatkoin tehtävien tekoa.



Laaja alue kerätä kukkia
Onko kellään isompaa sirkkeliä näitä puita varten

Teksti :D

Olen osittain suppilossa ja kaadan maahan sementtiä



Varokaa puskista tulevat ihmiset Arabellaa


Kun minulle tuli Steven luokse tehtäviä sain joltakin tyypiltä kamupyynön ja hyväksyin. Sitten se rupesi kysymään minulta olenko nähnyt sen YouTube kanavaa. Vastasin en ja sitten se sanoi jotain, että meillä on samanväriset aloitushevoset ja sama nimi eli Applewhisper Ja käski minun pysyä siinä missä olen ja mei hakemaan tallistaan aloitushevosensa, onneksi sen kotitalli oli Stevel. :D. Myöhemmin siinä hetken ajan vain katseltiin ja toljotettiin ja sanoin lopuksi meneväni jatkamaan tehtäviä ja se onneksi päästi minut. :D

Ajattelin joskus hankkia myös Claire hahmolleni myös 10 päivän ja tehdä hänestä eräänlaisen hevityypin, joten oli vähän aikaa miettimistä mitä hiuksia ja meikkiä hankin kenellekkin, kun mietin kans jos hankin Lisallekin uudet hiukset punaisena, jotka on nyt Arabellalla mustana.
Huomasin vielä Winerys olevan tallityöt tekemättä, joten sinne siis ja huomasin siinä tallin alueella kävelevän olikohan se nyt taas Sabine? :D
Olin unohtanut ihan kokonaan hänen olevan näin alkupelissä mukana.

Uusi meikki ja hiukset

Unohdettu tyyppi, jonka nimeä ei enää muista XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti