sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Vertailuja

Tässä on nyt tämä erovaisuudet minun ja Lisan väliltä.


Lisa on sielunratsastaja
- Minä tavallinen ihminen... Tietääkseni

Lisa on erittäin alipainoin
- Minä lievästi ylipainoinen

Lisa kiipeilee minne vaan minne pääsee hevosella
-En ole kiipeillyt vuorilla hevosella

Lisalla on Sysimustat hiukset
- Minulla ruskeat

Lisalla on kultaiset silmät
-Minulla moniväriset

Lisa osaa ratsastaa
- Minä en niin hyvin

Lisa omistaa hevosia
- Minulla on ollut hoitohevonen

Lisalla ei ole sisarruksia
- Minulla on veli ja sisko

Lisa osaa laulaa
-Mä siinä ja siinä

Lisa on kova ostelemaan vaattteita ja varusteita
-Mun ei tarvi ostaa paljoa

Lisa ei tunne vanhempiaan
- Minä tunnen

Lisa asuu mumminsa kanssa
-Minä asun yksin

Lisa haluaa tatuoinnin
- Minä en

Lisa osaa piirtää
- Minä en osaan muuten kuin mallista

Lisalla on lukulasit
- Minulla on jatkuvasti lasit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti