sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Testejä 2/3

Jos saat yli 20 olette rikkaita

[x] Perheelläsi on yli neljä autoa
[ ] Yli 200 euron maksava pyörä
[x] Oma huone   (+oma asunto)
[x] Kitara/Piano tai joku soitin
[ ] Perheelläsi on paljon rahaa
[x] Lemmikki
[ ] Enemmän kuin yksikerroksinen talo
[x] Kamera
[x] Oma tietokone
[1/2] Veljiä          (Veli)
[1/2] Siskoja     (Sisko)
[x] Harrastus
[x] Vanhempasi eivät ole eronneet
[ ] Liikaa vaatteita joita et käytä
[x] Teillä on mökki
[ ] Matkustatte jonnekkin kesällä
[x] Oma koti talo
[ ] Iso Talo
[x] Sauna
[ ] DC,adidaksen tai puman kengät
[x] Ainakin 4 huonetta
[ ] Jollain perheen jäsenelläsi on prätkä
[x] Sinulla on yli200e kännykkä
[ ] Suoristus rauta tai kiharrin
[ ] Omistat siniset tai ruskeat silmät
[x] Et tykkää hernekeitosta
[x ] Sinulla on ainakin 2 bestistä
[x ] Tykkäät laulaa
[x] sinulla on facebook

Yhteensä = 18

Mikä disneypahis olen?

Pahatar
[ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin
[x] Olen kalpea
[ ] On ihan okei pitää viittaa
[x] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin
[ ] Olen noita
[ ] Käytän kävelykeppiä
[ ] En anna anteeksi
[ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia
Yhteensä: 2

Frollo
[ ] Olen tekopyhä
[ ] Ja rasisti
[ ] Ja himokas
[ ] Minulla on adoptiolapsi
[ ] jota vihaan
[ ] Olen pyromaani
[ ] Olen arvostettu
[ ] tai sitten minua vain pelätään
Yhteensä: 0

Kapteeni Koukku
[x] Minulla on paha trauma
[ ] Olen ison jengin pomo
[ ] ...vaikka oikeasti olen luuseri
[x] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita
[ ] Käytän polvihousuja
[ ] Olen epärehellinen
[ ] Soitan pianoa
[x] Simoooooo!
Yhteensä: 3

Hades
[x] Oon aina ihan liekeissä
[ ] Hiusten on oltava hyvin
[ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon
[x] Lupaukset pidetään
[x] Puhun ylinopeasti
[x ]Minulla on kaksi kätyriä - tai enemmän
[x ] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun
[ ] Olen epäsuosittu
Yhteensä: 5

Gaston
[x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen
[ ] Mutta järkyttävän komea
[ ] Jokainen pelkuri on karvaton! ;D
[ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani
[ ] Kiristän ihmisiä
[ ] En saa sitä yhtä tiettyä...
[ ] Olen mustasukkainen
[ ] Ja haisusukkainen
Yhteensä: 1

Cruella De Vil
[ ] Olen aina muodikas
[ ] Eläimet on tehty vaatteiksi
[ ] En pärjää ratissa
[ ] Poltan
[ ] Olen pakkomielteinen
[x] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja
[x] Huudan ihmisille
[ ] Rahaa on kuin roskaa
Yhteensä: 2

Scar
[ ] Olen katkera
[ ] Olen hintelä
[ ] ...mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin
[ ] Minusta tulee kuningas!
[ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä
[ ] ...koska ajan aina omaa etuani
[x] Leikin ruoan kanssa
[ ] Manipuloin ihmisiä
Yhteensä: 1

Jafar
[x] Karkeloin ja ratkean riemusta
[ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies/nainen
[ ] Minulla on papukaija
[ ] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan
[ ] Mikäs on sen kivempaa!
[ ] Partani on ihana
[x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni
[ ] Muita on kiva nöyryyttää
Yhteensä: 2

Ursula
[1/2] Olen vähän tukevampi tapaus
[x] Olen ulkopuolinen
[x] Autan ihmisiä
[ ] ...mutta sopimukseni ovat epäreiluja
[ ] Minulla on lemmikkiankeriaita
[ ] Keittelen epämääräisiä ötöjä
[x] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset
[x] Muahahahahahahahaha!
Yhteensä: 5 1/2

Nähähähää olen Hades! :D
---

 Narkomaani:
 [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana
 [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista
 [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani
 [x] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle
 [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas
 [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät
 TOTAL: 1

 Juoppo:
 [ ] Kalja on kaveri
 [ ] Viinapullot sopii koristeeksi
 [ ] Olen selvinpäin vain jouluna
 [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki
 [ ] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä
 [ ] Minulla on kunnon kaljamaha
 TOTAL: 0

 Joulupukki:
 [ ] Tykkään antaa lahjoja
 [ ] Minulla on parta
 [ ] Olen erittäin vanha
 [x ] Pidän poroista
 [ ] Asun Lapissa
 [x] Nauran paljon
 TOTAL: 2

 Keiju:
 [ ] Olen pieni ja siro
 [ ] Minulla on siivet
 [x] Kikatan paljon
 [x] Hymyilen paljon
 [ ] Pidän hennoista väreistä
 [ ] Kammoksun pahoja juttuja
 TOTAL: 0

 Peikko:
 [ ] Minulla on sekainen tukka
 [ ] Puheestani saa harvoin selvää
 [x] Pidän lihasta
 [ ] Minulla on isot jalat
 [ ] Olen pitkä ja roteva
 [ ] Minulla on kyttyräselkä
 TOTAL: 1

 Työnarkomaani:
 [ ] Töissä on kivaa
 [ ] Rakastan pomoani
 [ ] Tykkään viedä työt kotiin
 [ ] Jään aina ylitöihin
 [ ] Haluan edetä urallani
 [ ] Minusta työni on hauskaa
 TOTAL: 0

 Nörtti:
 [ ] Tykkään matikasta
 [ ] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja
 [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti
 [x] Tykkään hääräillä tietokoneella
 [ ] Olen teoreettinen
 [x] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän
 TOTAL: 2

 Pissaliisa:
 [ ] Käytän stringejä
 [ ] Kirjoitan ks:n x:nä
 [ ] Juon sidukkaa
 [ ] Otan ns. "peilivalokuvia"
 [ ] Käytän pinkkejä vaatteita
 [ ] 2 viikkoa on kauan seurusteluaikaa
 TOTAL: 0

 Leffafriikki:
 [x] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan
 [x] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt
 [ ] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat
 [x] Minulla on yli 30-DVD-elokuvaa
 [x] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja
 [x] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt
 TOTAL: 5

 Anime- ja mangafriikki:
 [x] Luen monia mangasarjoja
 [x] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset
 [x] Katson animesarjoja
 [ ] Olen cosplayer
 [ ] Piirrän mangaa
 [x] Haluaisin matkustaa Japaniin
 TOTAL: 4

 Psykopaatti:
 [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa
 [ ] Hitler on esikuvani
 [x] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle
 [ ] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun
 [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta
 [ ] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan
 TOTAL: 1

 Maailmanparantaja:
 [ ] Olen kummi
 [ ] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta
 [ ] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille
 [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä
 [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa
 [x] Olen huolissani maapallosta
 TOTAL: 1

 Angsti:
 [ ] Yhyy, kukaan ei rakasta
 [ ] Kirjoitan angstirunoja
 [ ] Itken usein ilman syytä
 [ ] Koko maailma vihaa minua
 [ ] Piirrän angstisia kuvia
 [ ] Viiltelen
 TOTAL: 0

 Outo:
 [ ] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin
 [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi
 [x] Puhun itsekseni (ja navigaattorille)
 [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni
 [x] Minulla on useampi persoona
 [x] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne
 TOTAL: 3

 Hygienia:
 [ ] Käyn ehkä kerran viikossa pesussa
 [ ] Vaihdan alusvaatteeni kerran viikossa
 [ ] Käyn usein ns. "puskakusella"
 [ ] Puren kynsiäni
 [ ] Imeskelen hiuksiani
 [ ] En kampaa hiuksiani koskaan
 TOTAL: 0

 Snobi:
 [ ] Kaikki ovat alapuolellani
 [ ] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin
 [ ] Olen rikas
 [ ] Olen lellitty
 [x] En tottele ketään
 [ ] Haistattelen opettajille
 TOTAL: 1

 Optimisti:
 [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää
 [x] Kaikki kääntyy vielä hyväksi
 [x] Huonomminkin voisi olla
 [ ] Huomenna on parempi päivä
 [ ] Hyvin se menee
 [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän
 TOTAL: 2

 Pessimisti:
 [ ] Missään ei ole mitään hyvää
 [x] §#@$&elleen menee kuitenkin
 [ ] Huonommin ei voisi olla
 [ ] Huomenna menee vielä huonommin
 [ ] En jaksa enää
 [ ] Elämällä ei ole merkitystä
 TOTAL: 1

 Urheiluhullu:

 [ ] Kaikki aika menee kisoissa ja harkoissa
 [ ] Rakastan kaikkia lajeja
 [x] Hikoilu on hyväksi
 [x] Olen voittanut kultaa ainakin yhdessä lajissa
 [ ] Olen ikäisteni huipuissa
 [ ] Voitto on tärkeintä!
 TOTAL: 2
  
 Syöppö:
 [ ] Mulla on nälkä
 [ ] Koska syödään?
 [ ] Napostelen usein
 [x] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limukka
 [x] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle
 [ ] Yöpala on välttämätön
 TOTAL: 2
  
 Hissukka
 [x] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin
 [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin
 [x] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne.
 [x] En halua olla johtaja
 [x] Teen mukisematta mitä käsketään
 [x] Olen luotettava
 TOTAL: 5
  
 Pomottaja:
 [x] Haluan, että minua totellaan
 [x] Saan usein haluamani
 [ ] Haluan olla johtaja
 [x] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani
 [ ] Haluan tehdä kaiken itse
 [ ] Jos joku mokaa, räyhään hänelle
 TOTAL: 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti