tiistai 3. maaliskuuta 2015

100 faktaa minusta

En tiedä mistä keksin kertoa itsestäni 100 asiaa, ilmeisesti halusin nähdä itseni tässä listassa ja nyt haluan näyttää itseni teille...

1. Rakastan Star Stablen Onlinen pelaamist! :D
2. Lempihahmoni Starkusta on Alex ja Lisa.
3. Ja lempihevosista Starkusta Tin-Can ja Meteor.
4. Olen oikea lukutoukka.
5. Osaan laulaa ulkomaalaisia laula tietämättäni mitä sanoissa puhutaan.
6. Puhun välillä eri henkilönä jos tajuatte mistä puhun :D
7. Olen oikea pelifriikki.
8. Puhun välillä itsekseni.
9. Omistan liikaa elektroniikkaa.
10. En kammoa mitään.
11. Rakastan suklaata ja varsinkin Ainon maitosuklaa jäätelöä :3
12. Äidin puoleinen suku on kotoisin Mongoliasta.
13. Vanhempani ovat kotoisin Kauhavalta ja Suomussalmelta.
14. Olen syntynyt Kanta-Hämeessä.
15. Olen ollut Polluxin (nykyään Pennygirl) jäsenenä 12 vuotta. Lopetin jäsenyyden syksyllä.
16. Olen ollut koulukiusattu koko yläasteen ajan.(onneksi ei ala-asteella... paljoa)
17. Olen ujo vieraiden ihmisten läheisyydessä.
18. Ensimmäinen anime jota katsoin oli Hopeanuoli.(olin 5-6v.)
19. Toinen oli Fullmetal Alchemist joka tuli telkkarista kun taisin olla 9-10v.
20. Olen ratsastanut irl 6 vuotta.
21. En voi sietää huomionkipeitä ihmisiä.
22. En siedä ihmisiä jotka saa kaiken sormia napsauttamalla.
23. Rakastan ruokaa, mutta en syö oikeastaan yhtään mitään
24. Pikku hiljaa en kohta nää mitään tekstiä ilman laseja.
25. Olen katsonut ainakin 230 animea ja kesken/ei aloitettu on ainakin 150
26. Olen oikein laatinut animesta listan :D
27. Saatan laulaa keskellä yötä kun muut nukkuu (hiljaa porukoilla kuitenkin)
28. Olen käyttänyt paljon rahaa SSO.hon mutten halua laskea kuinka paljon :D
29. Täytin tänä vuonna 18 :)
30. En ole vielä juonut täytettyäni 18... :o
31. Haluan omistaa hevostilan.
32. Haluaisin ostaa kokoversion frapsin ja vegasin mutta en tiedä kannattaako...
33. Haluaisin alkaa tehä eri peleist gameplay.
34. Haluaisin muuttaa Amerikkaan tai olla syntynyt Amerikkassa.
35. Haluaisin matkustella eri maissa.
36. Sain ensimmäisen kännykän 4 luokan keväällä.
37. Kärsivällisyyttä riittää vaikka netti ei toimisikaan huippunopeuksissaan.
38. Rakastan lihaa!
39. SSO nimeni tuli Tallijengin Lisan mukaan.
40. Kesällä se oli lähellä että olisin ostanut Lifetimen kolmannelleni hahmolleni Clairelle.
41. Jos on hyvää leipää ja satun ottamaan kunnolla voita ja jos jää yli niin haukkasen leipää ja pistän siihen puraisu kohtaan voita. Näin olen keksinyt jostain syystä pienenä pitää sämpylää ei niin kuivana. :D
42. En siedä selkäänpuukottajia.
43. Haluan vanhan hyvän ajan takaisin.DX
44. Pidän räiskintä peleistä enemmän kuin MLP tyylisist peleist.
45. Tomb Raider (2013) on ihan paras! ja varmasti myös tuleva Rise of the Tomb Raider.
46. Pidän autojen korjaamisesta, mutta ei ole ikinä mahdollisuutta vapaa-aikana.
47. Nuorenpana käytin Habbo hotelliin oikeaa rahaa.
48. Nykyinen Habbo ei ole mistään kotoisin ilman niitä vanhoja joukkue pelejä.(Etenkin Battleball)
49. En tykkää käyttää meikkiä.
50. Haluaisin puhua kunnolla japania ja kirjoittaa.
51. Olen kauhea romantiikko.
52. Haluaisin puhua taas kainuun murteella jonka ala-aste vei minulta.( ja kirjoittamisen myös!)
53. Olen vanhanaikainen.
54. Minulla on vilkas mielikuvitus.
55. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia enimmäkseen popia. (myös japsin)
56. En voi sietää Haloo Helsinkiä!!
57. Tykkään juoruta.
58. Minua on luultu pojaksi, vaikka minulla oli takamukseen asti oleva tukka yläasteella.
59. Minua on luultu myös lukiolaiseksi ala-asteella ja yläasteella.
60. En halua että The last of us saa jatkoa.
61. Sain ensimmäiset rei'iät korviin 13v. synttäripäivänä.
62. Hankin toiset rei'ät korviin nyt 18v. kunniaksi.
63. Soitan sähkökitaraa.
64. Ensimmäinen YouTube kanavani nimi oli Hevoskuiskaaja2.
65. Minulla on lukihäiriö.
66. Haluan seuraavaks puhelimeksi Samsungin.
67. Matalalta laulaminen onnistuu paremmin mitä korkealta.
68. Omistan yli 100 leffaa.
69. Olen vain 159cm pitkä.
70. Minuun ei tartu rusketus.
71. Tykkään valokuvata ja se näkyy SSO kuvistani.
72. Haluaisin päästä jo kaikkiin vielä salaisiin alueisiin, jotka avataan joskus 100 vuoden päästä.
73. Stabun suosikkijärjestys: Eka= Kevät, Talvi, Kesä ja Syksy.
74. Ostaminen on kivaa, muttei rahojen menettäminen.
75. Pelaan niin kauan kun Online on toiminnassa.(eli aika kauan)
76. Haluaisin oppia soittamaan rumpuja.
77. Haluan omistaa Tanskandoggin.
78. Omistan tällä hetkellä SSO:ssa 20 hevosta.
79. Osaan vain piirtää mallin mukaan.
80. Keksin Virtuaalijouhen itse enkä ole matkinut Nina Southbellin Virtuaalikaviota.
81. Olen kiltti ihmisille jotka osaavat olla ärsyttävämpiäkin pahempia. (Tiedätte kyllä :P)
82. Osaan vältellä tuhmia sanoja.
83. Olen yövirkkuja.
84. Haluan Onlines kaveriksi niitä tyyppejä jotka olen tuntenut aikaisemmin tai puhunut heidän kanssaa.
85. Haluan kirjailijaksi.
86. Toivoisin pienenpää päätä itselleni.
87. Minulla on moniväriset silmät.
88. Tulen vielä tulevaisuudessa ostamaan uusia hevosia.
89. Pienenpänä en pitänyt salmmiakista, nyt pidän.
90. Aloitettuani pelaamisen 2012 vuonna en olisi uskonut että tulevaisuudessa voisi ostaa lisää hevosia.
91. Synnyin Tammikuussa.
92. Kun herätys pitäisi soida aamulla pistän kännyn toiseen päähän huonetta että nousisin sammuttamaan sen.
93. En tiedä mitä teen kun valmistun koulusta ensi vuonna.
94. En pidä huijareista.
95. Olen torkahtanut läppäri sylissä.
96. Lempivuodenaikani on kesä.
97. Olen keskiverto keittiössä.
98. Omistan Playstation 3 Slim 12GB, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus ostaa isompi kiintolevy (500GB)
99. Pleikka on ollut minulla jo 1v 4kk ja pelejä on jo ostettu 12 kpl.
100. Tykkään kirjoitella blogia. :)

Tämäpä oli mielenkiintoista miettiä itsestäni eri asijoita joita kyllä riitti. :D
Meinasin yhdessä vaiheessä lisätä vielä 100 lisäksi 50 lisää eli 150 faktaa minusta, mutta en keksinyt enää oikein mitää kun pääsin 90 asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti