sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Sunnuntailta kuvia ja kuulumisia

Lisään tähän alkuun muutama asia: Joinakin päivinä olin saanut samoja lahjoja koko ajan joten siksi näytän vaan muutama lahja.
Ja ennen kuin vielä mennään varsinaiseen aiheeseen kerron siitä kuinka "Ihminen" (jos et tiedä kuka tämä Ihminen on niin löydät hänet tästä postauksesta.) oli pyytänyt minut Winery aiheeseen klubiinsa ja ajattelin muistiko hän minut. :'D Jos jäit miettimään liityinkö klubiin niin tottakai en! XD

Tumput, lasit suitset ja rusetti
Tänään (14.12) vietin aikaa serkkuni Lisan kanssa Onlinnessa. Vasta nyt ajattelin että olisi pitänyt mennä piknikille tai paistamaan makkaraa hänen synttärien kunniaksi! Mutta joo tässä on meidän yhteisiltä hetkiltä.

Nyt ei ole kaikki kohdallaan


Yh ei pääse kiertää majakkaa!

Olkaamme toistemme hevoset :'D

Olen heinäpaali

Oho turvallinen pudotus :D

Hahmot osaavat juosta ihan kuin irl

You can fly!

Kukas siellä kurkistaa

Hitsi kun en saanut kuvaa kun Lisan hevonen oli kyljeltään XD

Juostaan vain Pintan vanhaa tallia ympäri






Sain perjantaina klubi pyynön entiseltä klubilta ja kieltäydyin pyynöstä, (Olin ensimmäisiä jäseniä) myöhemmin lähetin omistajalle viestin siitä kuinka olin pahoillani että lähdin klubista ja selitin siitä kuinka en ole ollut aktiivinenkaan. Hän ymmärsi minua ja mitenköhän se sanoisi pyysi/käski? pitämään hauskaa. :D ja toivotin samaa kaikille heille. :D

Ratsastin jo heidän ohitseen

Tapaamme taas

Viimeinen silmäys. Oli hauskaa olla teidän klubissanne!

Ja vielä lopuksi HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ LISA!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti