maanantai 29. joulukuuta 2014

Ilotulituspäivitys

Yritän tehdä tästä postauksesta erittäin nopean, mutta huolella koska minua ei nyt kiinostaisi yhtään kirjoittaa ja haluan vaan päästä juomaan jotain. XD
Tämän päivän päivitys oli vaan ilotulituksesta. 14 tammikuuta joulutapahtuma menee ohi ja pääsee varmasti taas katsomaan vihreää ruohoa.
Uuden vuoden kauppoihin on tullut yllätys yllätys ilotulitteita ja uusia vaatteita viime vuotisien lisäksi.
Hevosmarketti pysyy viel Pintassa tämän viikon.

 Ja suoraan sanoen minua alkaa tympiä näiden joulutehtävien tekoa kun en minä enää saa mitään uutta lahjaa. Otin jopa aikaa lahjojen jaosta poron kyydissä ja aikaa meni suunilleen 4min. Olisin saanut itse tehtyä jossain minuutis jos olisi saanut lisää vauhtia. :D
Mielikuva: Paiskon ohjaksia, poro läähättää hiestä minulla vihanen ilme ja paiskon lahjat piipusta niin että takasta pöllyää tuhkat. XD

Yhden videon jouduin poistamaan kun se ei suostunut näkyä muille paitsi minulle äänen takia. Minun pitäisi vähän muuttaa ääntä ja sitten julkaista uudestaan. En vielä tiedä milloin sen teen.
Ja viimeinkin sain sen takin jonka saa vain luiden avulla!

Valmis kokonaisuus

Hyvin näkyy...

2 kommenttia:

  1. Missä Niit kauppoja on mä en löytänyt..

    VastaaPoista
  2. Lähimmät Moorin talleista on Silverin kylässä suunilleen vastapäätä eläinlääkäriä ja Pintassa aika lähellä Jamesia. Itse Moorin talleilta en ole löytänyt kauppaa...
    Myös Jarlassa on lähellä eläinlääkäriä ja itse Jorvikin tallin areenalla.

    VastaaPoista