sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Länkkäriä ja muistelua

Tereve!
Viikolla vietin yhden päivän Veran seurassa, emmekä muistaneet hirveesti mitä teimme 4-5h aikana. :D
Ainakin olimme ostarille ja mä shoppailin 3 suitset. Ja siinä ne muistot. xD
Siinä sitten näytellessäni Veralle suitsia tuli mieleen kuinka voisi olla muutaman viikon länkkäri tyylissä, ellei muutaman kuukaudenkin.

Muistin torstaina kuinka olen joskus kiinittänyt läppärin ja telkkarin yhteen niin, että katsoisi telkarista koneen ruutua.
Joten olen päättänyt olla ainakin muutaman viikon telkkarin isoa ruutua hyväksi käyttäen. Ainoa huonopuoli on mitä telkkarin värit on, liian tummat. mutta en rupea kyllä niitä muuttamaan. Pelaaminen on sitten vähän tummaa ja jonkun animen katsominen saattaa näyttää oudolta. Mutta sitä ei huomaa kun lukee mangaa. :D
Ei tarvitse edes pitää läppäriä sylissä kun onneksi muistin, että mulla on erillinen näppäimistö tallessa. Ja langattoman hiiren ansiosta voin ottaa rennosti tuolilla jalat ylhäällä katsoen vain telkkaria. :D

Kiitos taas kerran Veralle painostuksesta/himon kasvatuksesta muutama viikko sitten. Ja nyt ostin jälleen kerran uuden hevosen. Marblegirl, tamma ja Andu. Nyt mulla on kaikki Andut 3 tammaa ja 3 oria.
Mistä sain sc?
Tuplat, vaikka piti säästää seuraavaan lifetime tarjoukseen. :D
Esittely tulee sitten kun olen tutustunut enemmän tulokkaaseen ja ehkä samalla saan Starrunnerillekin enemmän infoa. Olen jo miettimyt Saria, Saraa tai Sarahia. Mutta ajattelin myös andu tammalleni nimeksi Mari. Vähän liian samanlaiset nimet?
Pitää vielä miettiä tarkemmin lähitulevaisuudessa. 

Muistin muuten äänestysajan väärin, vaikka se olikikin tällä viikolla varsinaisesti.
Ja tulipahan sitä äänestettyä joku Piraattipuolueesta. :'D

Kävin tänään leffassa käyttämässä leffalipun, joka on ollut mulla kauan aikaa tallessa. Kävin katsomassa Tuhkimon tarinaa. Ajattelin vasta tulevalla viikolla mennä katsomaan, mutta huomasin kuinka tänään on viimeinen näytöspäivä. Joten mikäs siinä sunnnuntaita viettäen leffassa. Se oli parempi mitä kuvittelinkaan.
Mutta en ymmärrä kuinka joku voi tuoda 4-5 vuotiaan lapsen katsomaan leffaa jossa on tekstitykset. Kaiken lisäksi minun taakseni! Olisi pitänyt ottaa mun vakiopaikka eikä mennä siihen toiseksi ylimmälle riville...
Kauan sitten olin laskenut kuinka monta kertaa olen ollut leffassa. Ensimmäinen kerta oli joskus 5 vuotiaana kävin äidin kanssa katsomassa Rölli ja metsänhenkeä. En tarkalleen muista missä järjestyksessä mutta kävin tähän päivään saakka katsomassa, Rottatouille, Myrsky, Risto Räppääjä ja nuudelipää, Liisa ihmemaassa (näytelty), Red Riding Hood (Punahilkka), Lumikki ja metsästäjä, Oblivion, Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 2,  ja nyt Cinderella - Tuhkimon tarina.
Vain 10? Miten tuntuis siltä, että jotain puuttuu..?
Mutta seuraavan kerran taas kirjoitan keskiviikkona, päiviyksestä ja toivotaan jotain hienoa. ;)



Länkkärityylillä mitä nyt sattuu oleman (Vera) :D

Marblegirl



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti