sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Eläköön sininen!

Hellou!
Näin heti alkuun: Minulla on paljon kerrottavaa!
Taas olis aika kirjoittaa omista pelailuista ja tekemisistäni näin viikonloppuna <- ihan sama!
Kompastuin omaan kuoppaani ja menin sitten ostamaan Quarterin... Joop... Se siitä itsehillinnnästä! :D
Ei kestänyt vuorokauttakaan tai tarkemmin sanottuna samana päivänä päätin ostaa Quarterin. Mutta se ostos siirtyi seuraavalle päivälle, koska kello joka näyttää 23.58 ja nimen valinnassa meni joku 3min.
Nimeksi sitten tuli Starrunner ja tamma. Koulutus on jäänyt pikkuisen vajaaksi kun en heti ostamisen jälkeen kouluttanut 6 ½ mittarilukemaan vaan jätin kouluttamisen heti kun tammaseni pääsi tasolle 6.
Lempinimeä en ole vielä keksinyt tai no olen mutta ne on Starkki ja Starkku. Joista tulee mieleen Starkku pelien Starkku joka on tietysti ori. :D
Tämän hetkinen taso on 13 ja esittely tammastani aika lailla valmis muutama tieto puuttuen ainoastaan.
Se on tullut huomatuksi kuinka ratsastaja ei osaa vielä pysyä Quarterin selässä ei niin paljon heiluen + hevosen oltaessa paikallaan, ratsastaja hyppii ja pomppii omiaan aikojaan.
Joten eiköhän näihin tule korjausta joskus.

Olen ollut ny joku 1.5 viikkoa hirveästi pelaamatta, käynyt vain hoitamassa hevosta jolla olen ratsastanut ja syöttänyt pääsiäsmunista saatuja porkkanoita yms. Ja käynyt jarlas siel paddockin saarella tekemässä radan. Ja tähän kaikkeen osasyylisenä on mun ensimmäinen läppäri. Ja kun mulla on 2 läppäriä niin kutsun ekaa läppärii mustaksi koska musta ja tätä toista sinistä koska sininen.
Niin kuin joskus olen syksyllä olen kertonut näistä kahdesta.
Kuitenki musta ei jaksa enää pyörittää Onlinea ja päätin alkaa pelata tällä sinisellä jota nyt käytän. Ja huomaa nyt eron pelatessa.
Syy miksi olen vain mustalla on ollut niin silloin mustalla peli toimi enemmän sillain pehmeämmin. Nyt on vastakkainen tilanne koneiden välillä. :D

Viimeksi kun olin tällä sinisellä koneella oli joku... 6kk sitten...?
Ja rakastuin taas totaalisesti tähän koneeseen. :3 Nyt kun on suunilleen koko ajan ollut mustalla joka on pitänyt äärimmäisen kovaa meteliä, myös jotain että kuulostaisi kuin kone räjähtäisi ilmaan. Kuumenee pirusti josta voi seurata koneen pimahtaminen. Hidas kuin etana ja pelien pyöritys ei ole samaa mitä aikaisemmin eli nopeaa.
Ja sininen on erittäin hiljainen, nopea, kevyt ja yks hyvä ominaisuus on mitä ei ole mustassa: näppäimistön taustavalo. Erittäin hyvä pimeässä huoneessa! >:)
Ainoa mikä vika tässä oli netti pätkäs poikki koko ajan varsinkin Onlinessa, mutta sain senkin asian korjattua.
\(^-^)/

 Nähää en käynyt äänestämässä vaaleissa. Vaikka olisinkin äänestänyt jota kuta niin tuskin se olisi päässyt jatkoon. Näin hoidetaan täysikäisenä vaalit. :D
Saa nähä tulenko ollenkaan äänestämään ketään.

Pitkästä aikaa latasin Tubeen uuden videon joka käsittelee Quarter hevosien askeleista ja liikehdinnästä. Pikku asioita joihin ei ihan heti kiinitä on selkään noustessa ja laskiessa satula heilahtaa. Ja korvien liikkuminen tietyissä tilanteissa.

Ajattelin videota tehdessä myös tehdä pieniä asetuksia joilla ehkäpä saisi kuvaa isommaksi ettei tarvitsisi katsella videoo jossa on pirun isot mustat reunat. Enpäs onnistunut ja videoo ei saa HD laatuiseksi :D
Ja videoiden loppuihin ajattelin nyt lisätä linkit joista pääsee toisiin videoihini, tilaamaan kanavaani ja blogini osoiteen.
Myös voisin vaihtaa Frapsin johonkin toiseen kuvausohjelmaan ja hankin jo valmiiksi Sony vegas pro 13 kokeiluversion. Jos pidän siitä niin sillä jatketaan. (Olen aika varma että tulen pitämään uudesta tavata editoida videoita.) En ole vielä varma hankinko sitten kokoversion vai teenkö vaan ilmaisversiolla.
Mutta se on ongelmana kun yritän muokata sitä yhtä pirullista AMV
(jota olen monta kertaa yrittänyt julkaista ääniraidan takia!) ja tarkoitukseni oli nopeuttaa tahtia pikkuisen, mutta mua häiritsi se laatu mitä vega näytti. Joten päätin näyttää mitä olen saanut movie makerilla tehtyy ja toinen samaan aiheeseen liityen Vegasilla kokonaan uudestaan.

Tuli huomattua kuinka en ole ollut tallini.fi sivustolla pitkään aikaan ja nyt sekin tili on suljettu. XD
Ei se enää koukuttanut niin kuin joskus 10 vuotiaana. Siellä olin joka päivä aina tekemässä jotain monta tuntia. Voi niitä aikoja...

Howrsessakaan ei ole tullut käytyä pitkään aikaan ja kävin katsomassa onko paikkat muuttunut niin oli. Kävin katsomassa mustan pörssin esineitä ja mullahan oli vaikka mitä kivaa. 2x Harmonian pakkausta, kultaomppu, 2x Heran pakkausta, 2x medusan verta,viisasten kivi ja paljon muuta.

Pottermoreenkiin loin joku päivä sitten uuden tunnuksen, koska edellisessä ei pystynyt etsimään enää tavaroita jostain ihmeelisestä syystä + mulla on pleikkaan Book of Potions peli jonka saa pottermoren tiliin yhdistettyä. Vielä pitäisi jostain löytää Book of spells.
Tunnukseni on SkyWolf31458 jos haluat lisätä minut kavereihisi.

Luettuani postauksen alusta loppuun huomasi kuinka tietyissä kohdissa joku on kirjoitellut 2 aikaan yöllä. (Otsikosta lähtien) :'D







Varsinainen jumppaaja

Jockey valmiina lähtöön


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti