keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Onlinen uutisia ja muutakin asiaa

Noniin kuukausi on taas vaihtunut ja joulu lähestyy... Mulla on ollut melkein koko viime kuun aikana kamala joulutorttuhimo! Muta koitan pärjätä Joulukuunhun asti. :D

Muta nyt itse Onlinen uutisiin.
Vielä ei pääse peliin, mutta kirjoitan kuitenkin kun minulla ei ole muutakaan tekemistä, joten en välttämättä sano kaikkia asioita oikein tai jotain. :D
Halloweeni jatkuu vielä viikon verran, joten kerkiää kerätä aaveet jotka puuttuu, ja veikkaan olevani jo kerännyt kaikki. Mutta itse varusteet hevosille puuttuu... Kunhan saan ne kaikki kerättyää niin lisään niistäkin kuvan tänne...

Valedaleen ja Jarlaan on tullut uusia vaatteita. (Yllätys, yllätys)
Valedaleen on tullut uusia pipoja talven kunniaksi ja Jarlaan saappaita ja kenkiä. En malta odottaa nähdä, minkälaisia nämä uudet vaatteet on!

Pintaan on tullut uusi tehtävä, joka vain kestää 2 viikkoa. Vartijan luokse pitää mennä juttelemaan diskon lampuista, veikaan että joko ne ovat kaikki palaneet loppuun tai tilatuista uusista lampuista ei ole mitään tietoa.

JA-bändin pojat lähtevät pois. (JES!) Olen saanut tarpeeksi heidän musiikista. Ja lähi tulevaisuudessa diskoon tulee lisää musiikkia. Toivottavasti tällä kertaa parempaa...

Ja sitten itse pääuutiseen.
Uusi sneak peak tuli ja sen näätte Onlinen uutisissa, joka on jollakin tavalla hieno ja jännittävä. :3
Tulemme tapaamaan tutun naaman Dinossa. Ja lisää sneak peek kuvia tulossa faceen ja instagramiin tällä viikolla!

Mitäkö olen tehnyt perjantain jälkeen? Noh en sen kummosempaa kuin kävin viikonloppuna kaupakeskuksessa ja kokosin itselleni kämpillä tietokonepöydän ihan yksin ja nopeasti! :D
Pöydällä pidän sinistä läppäriäni kajarit viimeinkin oikeasti koneen molemmin puolin kun tähän mennessä mulla on ollut kone sylissä ja kajarit olohuoneen pikkupöydällä jonka ääressä on huono olla koneella.
Seuraavalla kerralla kun tulen porukoilta otan sieltä oman tulostimeni. Tälläkin hetkeää kirjoitan pöydän ääressä, juon ihanan lämmintä kaakaota ja nakutan erillistä näppäimistöä, joka oli porukoilla vanhan pöytäkoneen käytössä.

Alkuviikon ajan olen pelannut Starkkua ja suunitteilla on edelleen tehdä näistä 4 starkku pelistä videoita, joiden julkaisupäivää en vielä tiedä. Ja luin 2 mangaa alusta loppuun melkein yhdeltä istumalta. Ja tässä toisessa mangassa jota luin jo toista kertaa (samoin niin kuin siinä toisessakin. :D )
niin siinä on niin surullinen kohtaus, josta on pakko tehdä kuvavideo!!

Olen toki ollut Onlinessa (joku 30min per päivä) ja tehnyt muutaman tallihomman ja käynyt ämpäristä nappaamassa muutama makupala itselleni ja hevosilleni. Ostin Veralle nyt 10 päivän SR ja olen viettänyt hänenkin kanssaan vähän aikaa.

Eilen Vera hommasi viimeinkin uudet hiukset ja joku 2h päästä kun olin kirjautunut ulos niin Vera pyytää minulta apua, että missä saa tiistain kalaa. Joten kun osannut neuvoa missä niin piihän sitä kirjautua sisään. Ja päivällä mulla tai pelillä oli ongelmia vähän pahempia vaan mitä ennen. Kuvat alhaalla ja lisäsin myös muuataman kuvan Starkku kolmosesta.

Hmm tästä ehkä tulis hyvä proffakuva

Jarlas

I can fly!


Jaahas taas sitä mennään...


Tallille vaan nelistäen

No niin kummat on paremmat .D

Nyt nappasi!

Eikö onnistu?

Älä huomaa minua, älä huomaa minua....

Tota tähtee ei saa, koska...

tämän takia....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti