perjantai 21. marraskuuta 2014

Eksytään... eksytään ja vielä kerran eksytään...

Noin nyt kun olen saanut uuden taustan YouTubeen ja tänne blogiin ja bannerin myös, (Tausta ei kyllä ole mistään hienoimmasta päästä, mutta saa kelvata...) voin alkaa kirjoittaa vähäsen ja näyttää paljon kuvia! Keskiviikkona kun tein tehtäviä sen hissin luona tuntui kuin olisin pelannut Tomb Raideria, koska siinäkin oltiin yksin ja itsekseen puhumista.
Sitten kun aloitin hissin korjausta ajattelin, että: "Tässähän ruvetaan hissin mekaanikoksi, eikö minusta pitäisi tulla automekaanikko. :D

Pelissä kun tutkin ympäristöä, satuin katsomaan vähä väliä missä mä oikein olen kun koko ajan sanoin vaan missä mä nyt oon. :D Vähän muutakin tein, kuvat kertokoon. Ja tähtiä puuttuu jo 1 ei puutu enää... X)
Mutta tässä nyt niitä kuvia...




Pieni lumihiutale tullut päivityksen mukana


Mikäs siellä kimaltaa




Tälläinen tulee näkyviin jos on muu kuin ruotsin hevonen

Jääkaappi, joka leijuu?


No varmasti näytämme


Onpas tuttu puu


Mihin mä meen?


Liu'un vaan jäällä...





Hmm... Onpas hyvän näköstä keittoa...


Hei taisin löytää mun kaksoisolennon!




Poraat? Okei...

Tämmöinen tuli Ravenin selkään


Joo kerro sinä minne mennään kun en nää

Varo tuun selkään


Joo hyvin pysyy kyydissä

Tuli sammui



Ja huomenna jatkuu tehtävät....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti